vrijdag 4 april 2014

Diy betonlook

Ik ga vandaag een zelf een betonlook tv-meubel maken. Dit DIY betonlook tv-meubel ga ik hieronder helemaal beschrijven. Ik krijg veel vragen over de betonlook verf en. In deze video laat ik zien hoe je op een simpele manier een betonlook kunt creƫren met krijtverf en zwarte schoensmeer.


Makkelijke zelfmakers, wie houdt er niet van? Blogger My Attic laat zien hoe je makkelijk zelf je eigen bloempotten met betonlook kan maken.

Nu heb ik eerder al een artikel geschreven hoe je een betonlook bloempot kunt maken. Maar om eerlijk te zijn was ik nog niet 1 tevreden over het eindresultaat. Om de betonlook verf (effect paint) van Jeanne d’Arc Living te testen, heb ik een oud houten krukje van zolder gehaald en heb ik deze gebruikt om hiermee een. Altijd ben ik opzoek naar leuke ideetjes en materialen die kunnen zorgen voor een origineel DIY project en soms vind je die op andere blogs. Wil je een Betonlook muur verven?


Wij gingen je voor en delen ons volledige proces met jou. Leuk voor kerst, maar ook daarna. Je maakt het makkelijk zelf met wat oude potjes.

Styliste Agaath doet het je voor. Wat nou echt bovenaan ons lijstje staat is een betonlook muur maken. Huisjes als decoratie blijven leuk en deze huisjes met betonlook kan je heel makkelijk zelf maken! DIY: betonlook op bloempot. Nu het volop lente is, is het fijn om de mooiste bloemen buiten te zetten.


Ook je bloempot mag niet zomaar onopgemerkt voorbijgaan. In deze DIY laten we zien hoe je een keukenblad van beton kan maken of hoe jij je aanrecht in de bestaande keuken een betonlook kan geven met betonverf. Met beton cire kan je bijna elk oppervlak een ruwe betonlook geven. Hoe je het kan plaatsen en aanbrengen vind je terug in dit stappenplan. Inspiratie tijd: minuten.


Met een lekker wit gestucte schouw zit je altijd goed. Dus trok ik mijn stoute schoenen aan en. Het is ook wel een beetje saai. Een snelle en simpele betonlook met Abbondanza Krijtverf, Gritty Paste en Antiquing Powder.


Een leuke make-over voor vazen, potten, schalen, meubeltjes of.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts